Perhatian kepada Pre-enrolless MyWorldPlus! Anda diberi peluang setiap minggu sebelum hari Jumaat (CUT-OFF DATE)untuk upgrade kepada PAID MEMBER demi mengelakkan beribu-ribu downline yang telah pun menjadi PAID MEMBER di bawah kaki anda diserap ke atas anda dan jumlah PAID MEMBER kembali sifar di bawah kaki anda. Walaubagaimana pun jumlah pre-enrollees masih kekal di bawah anda.UPGRADE SEKARANG!

Biz ini untuk mereka yang inginkan pendapatan sampingan tanpa perlu susah-susah sponsor orang macam direct selling..hanya melalui online! $$$$$$$$$$$$

MWP Fraud Alert Notification

Ada beberapa pekara berlakunya "error". Antaranya adalah:

a) Nama kad kredit/debit tidak tepat seperti tertulis pada kad.
b) Alamat kad kredit/debit>>gunakan alamat statement bill kad kredit/debit, BUKAN alamat bank.
c) Kod untuk negeri>>Contoh: "SEL" untuk Selangor. "
KL" untuk Kuala Lumpur
d) System MWP kadang-kadang busy/network busy. Boleh lakukan pada waktu tgh malam.


Nota:

Saya ada tanyakan masalah ini pada MWP technical support, ini adalah masalah communication antara kad kredit/debit dgn online ban
king MWP. MWP mencadangkan try beberapa kali sehingga berjaya.

Ada kes downline saya di Johor menghadapi masalah seperti ini.MWP akan mintak kita scan or fax IC,kad kredit/debit depan & blkg. MWP akan reply by email dan kita kena Joint Now! back macam biasa.


Penyelesaian:

1. Scan IC dan kad kredit/debit depan dan belakang. (Jangan fotostat kerana ianya tidak jelas dan gelap. Alternatif jika anda tidak memiliki scanner boleh gunakan kamera handphone atau kamera digital. Pastikan juga anda tutup dahulu 3 digit nombor peribadi kad kredit/debit anda pada belakang kad tersebut sebelum hendak scan.)

2. 'Attach' pada emel dan hantarkan kepada newaccounts@myworldplus.com. Jangan lupa nyatakan trading ID anda. (Ada pada akaun pre-enrollee anda bersebelahan nama anda di sebelah atas). Sila lihat contoh email dan attachment di bawah.



3. MWP akan review dokumen anda dan akan membalas dengan emel setelah permohonan anda berjaya. Ia akan memakan masa 1-3 hari untuk memproses permohonan dan verification dokumen anda.

4. Setelah mendapat 'lampu hijau' dari MWP, maka anda boleh join sekali lagi dan kali ini tidak akan berlaku 'error'. Selamat mencuba!

Waktu Dunia

'Point' mouse anda di negara mana anda ingin lihat waktunya.
Google
 
*Your name:
*Your e-mail address:
Your location:
* indicates a required field
* Your Phone Number:
Short Message: