Perhatian kepada Pre-enrolless MyWorldPlus! Anda diberi peluang setiap minggu sebelum hari Jumaat (CUT-OFF DATE)untuk upgrade kepada PAID MEMBER demi mengelakkan beribu-ribu downline yang telah pun menjadi PAID MEMBER di bawah kaki anda diserap ke atas anda dan jumlah PAID MEMBER kembali sifar di bawah kaki anda. Walaubagaimana pun jumlah pre-enrollees masih kekal di bawah anda.UPGRADE SEKARANG!

Biz ini untuk mereka yang inginkan pendapatan sampingan tanpa perlu susah-susah sponsor orang macam direct selling..hanya melalui online! $$$$$$$$$$$$

Bonus-Bonus MWP

LIMA bonus yang bakal diberi seperti berikut :

1)Bonus Retail :USD 25.00 (bayar setiap Khamis)
2)Bonus Residual :Di bayar sebulan sekali

Ada 3 bonus lagi yang akan dibayar untuk anda.Saya terangkan dengan terperinci 2 bonus diatas.Untuk bonus dan maklumat yang lain anda boleh lihat di laman MyWorldPlus

1)Bonus Retail
Di bayar apabila ada seseorang ahli mendaftar terus dibawah anda.Bayaran dibuat seminggu sekali.Bayaran dibuat sehingga 4 level kebawah.

Level 1 : Anda dibayar USD25(RM90.00 )
Level 2 : Anda dibayar USD8 (RM30.00)
level 3 : Anda dibayar USD5 (RM18.00)
Level 4 : Anda dibayar USD3 (RM11.00)

2)Bonus Residual (dari ahli yg diberikan MWP)
Ini adalah bonus apabila setiap ahli dibawah anda membayar yuran bulanan.Jangan lupa bahawa ahli dibawah anda adalah dari seluruh dunia.Jangan sangka downline anda dari Kangar atau Kuala Lumpur sahaja,tetapi dari New York,London,Paris,Yokohama,Geylang Serai,Bangkok,Jakarta dll.Downline anda akan membayar fees bulanan antara USD 19.90 (RM70.00)untuk mendapat diskaun dihotel-hotel dan pasaraya.Apalah sangat nilai USD 19.90 sebulan pada mereka.Macam kita seperti RM19.90.....iatu duit beli ikan 2 hari.


Downline anda akan ada beribu malah berpuluh ribu diseluruh dunia.Semuanya akan didaftarkan secara auto oleh MyWorldPlus setiap hari.Apabila mereka membayar yuran bulanan,maka anda akan mendapat bonus setiap bulan !

Jika seorang downline :Bonus anda 2%
Jika 1000 downline : bonus anda setiap bulan :RM70 x 1000 x 2%= RM1400.00(Anggaran.....jumlah tepat sila lihat di laman MyWorldPlus)Anda mendapat RM1400.00 setiap bulan sebagai bonus bulanan / bonus Residual anda dari downline diseluruh dunia.Jumlah ini akan bertambah pada bulan depan apabila jumlah ahli terkumpul semakin meningkat.Itulah hebatnya Residual Income !


Saya belum terangkan baki 3 bonus lagi.Saya harap anda akan melihat sendiri bonus-bonus tersebut untuk penilaian.Cuma saya katakan disini,ianya memang sungguh berbaloi untuk income jangkapendek(seminggu sekali) atau jangkapanjang (sebulan sekali).

Cara Pembayaran Bonus

Anda akan diminta untuk memilih cara pembayaran menggunakan debit kad.Bonus anda setiap minggu dan bulan akan dikreditkan terus kedalam debit kad ini dan anda boleh tunaikan ia di ATM bank tempatan.Sebagai contoh,Retail Bonus akan dimasukkan setiap minggu pada hari Khamis dan anda boleh keluarkan wang tersebut dimesin ATM pada pagi Jumaat berikutnya.Untuk Residual Bonus akan dimasukkan pada setiap bulan hari Khamis minggu pertama .Anda cuma perlu membayar USD10.00 untuk memohon debit kad ini.Penghantaran tidak lewat dari 2 minggu.Debit kad tersebut ialah GlobalXchange.

Waktu Dunia

'Point' mouse anda di negara mana anda ingin lihat waktunya.
Google
 
*Your name:
*Your e-mail address:
Your location:
* indicates a required field
* Your Phone Number:
Short Message: