Perhatian kepada Pre-enrolless MyWorldPlus! Anda diberi peluang setiap minggu sebelum hari Jumaat (CUT-OFF DATE)untuk upgrade kepada PAID MEMBER demi mengelakkan beribu-ribu downline yang telah pun menjadi PAID MEMBER di bawah kaki anda diserap ke atas anda dan jumlah PAID MEMBER kembali sifar di bawah kaki anda. Walaubagaimana pun jumlah pre-enrollees masih kekal di bawah anda.UPGRADE SEKARANG!

Biz ini untuk mereka yang inginkan pendapatan sampingan tanpa perlu susah-susah sponsor orang macam direct selling..hanya melalui online! $$$$$$$$$$$$

Soalan Yang Lazim Ditanya


Frequently Asked Question

1. Bila saya dah dapat bonus, macamana saya nak keluarkan duit tu?
J: Seperti yang telah disebut dalam page " payment ", ahli-ahli MWP diluar USA harus memohon debit card GlobalXchange untuk menerima bonus-bonus mereka ( debit kad ini diterima dan digunakan di mana-mana ATM di seluruh dunia ).


2. Bagaimana hendak mohon debit kad GlobalXchange?
J: Ada 2 cara memohon:
a) Memohon melalui MyWorldPlus. Sila pilih
" Payment Option 2 " setelah anda login ke page " My Earning " dalam backoffice MyWorldPlus anda. Anda harus kelik link warna biru bertulis " here " dimana anda akan dibawa ke satu page yang mengandungi kolum untuk diisi. Seterusnya anda diarahkan membuat pembayaran $10 untuk kos debit kad menggunakan kad kredit / debit anda. Pastikan proses ini diselesaikan. Cara ini bermaksud anda memberi arahan kepada MyWorldPlus untuk menguruskan debit card bagi pihak anda. Setelah anda mulai mendapat statement bonus, beberapa hari berikutnya anda akan menerima email dari pihak myworldplusglobalxchange dan memberi arahan serta link selanjutnya untuk anda lengkapkan proses permohonan anda dan anda nanti dikehendaki mengirim dokumen-dokumen yang diperlukan sebagai bukti sebelum kad debit dihantar kepada anda.

b) Memohon melalui globalxwallets@globalxchange.net . Cara ini bermaksud anda harus melakukan arahan transfer $10 dari bonus anda di dalam globalxchangewallet ke globalxchange.net, iaitu membenarkan pemotongan $10 dari duit bonus anda itu sebagai fee penyediaan kad debit globalxchange anda. Anda hanya perlu kelik link biru di atas yang terdapat dalam backoffice web anda, page " My Earning ". Sebaik anda telah terima bonus yang mencukupi, pemprosesan kad debit anda akan dilakukan secara automatik dan anda hanya perlu menunggu email selanjutnya.

Anda perlu menyediakan dokumen-dokumen berikut ( sebagai bukti ) dan kirim ke pihak globalxchange :
a. Salinan kad pengenalan @ lesen memandu ( depan dan belakang )
b. Salinan apa-apa bil ( letrik, air, telefon dll ) yang mengandungi nama dan alamat surat menyurat diri anda ( kad debit akan dikirim ke alamat ini ).
c. Borang Permohonan rasmi yang telah diisi lengkap.
Sila lihat di http://www.globalxchange.biz/cards.htm dan tengok dekat " click here ".

Cara menghantar dokumen-dokumen tersebut boleh dilakukan samada menerusi email, faks atau pos. Alamat email, no faks atau alamat pos boleh anda dapatkan dari website http://www.globalxchange.biz/cards.htm ini.


3. Kenapa setelah saya cuba berkali-kali fill in activation form, klik “Submit” tetapi keluar “error” pula?
J:
Ada beberapa pekara berlakunya"error". Antaranya adalah:

a) Nama kad kerdit/debit tidak tepat seperti tertulis pada kad.
b) Alamat kad kredit/debit>>gunakan alamat statement bill kad kredit/debit, BUKAN alamat bank.
c) Kod untuk negeri>>Contoh: "SEL" untuk Selangor. "KL" untuk Kuala Lumpur
d) System MWP kadang-kadang busy/network busy. Boleh lakukan pada waktu tgh malam.

Nota:

Saya ada tanyakan masalah ini pada MWP technical support, ini adalah masalah communication antara kad kredit/debit dgn online banking MWP. MWP mencadangkan try beberapa kali sehingga berjaya.


Ada kes downline saya di Johor menghadapi masalah seperti ini.MWP akan mintak kita scan or fax IC,kad kredit/debit depan & blkg. MWP akan reply by email dan kita kena Joint Now! back macam biasa.


4. Saya tiada / blacklist kad kredit. Macamana nak buat payment untuk activate akaun dan bayar maintenance bulan-bulan?
J: OK, jikalau anda tidak mempunyai kredit kad atau sudah blacklist jangan bimbang. Alternatifnya ialah dengan memohon debit kad AmBank NextG (prepaid kad). Debit kad ini boleh didapati di kebanyakan 7-eleven dengan harga RM25. Tetapi saya difahamkan hanya 7-eleven di lembah kelang sahaja yang terdapat debit kad ini. Untuk mereka di luar lembah kelang sila dapatkan terus di bank AmBank. Setelah anda memiliki debit kad ini anda bolehlah activate akaun MWP anda dan membuat pembayaran maintenance bulan-bulan berikutnya.


5. Kalau saya tak taja / sponsor orang, berapa saya dapat sebulan?
J: Sebaiknya anda cuba direct sponsor minima 3 orang untuk melayakkan anda mencapai pangkat 1 star dan mendapat bonus bulanan yang banyak. Sekiranya anda masih belum mencapai 1 star maka bonus bulanan anda pada bulan tersebut (tanpa anda sponsor/taja sesiapa) seperti berikut:
Walaupun anda sudah ada beribu paid member di bawah powerline anda, residual income anda untuk bulan itu tetap dikira sehingga Level 5 sahaja. Tetapi jika anda menaja sekurang-kurangnya 3 org sahaja (anda sudah layak 1 star!) maka kiraan bonus akan diteruskan sehingga level infinity!! USD19.95 x 3% x [Jumlah beribu-ribu paid member yang anda telah sedia ada]. Anda kiralah sendiri! :)


Waktu Dunia

'Point' mouse anda di negara mana anda ingin lihat waktunya.
Google
 
*Your name:
*Your e-mail address:
Your location:
* indicates a required field
* Your Phone Number:
Short Message: