Perhatian kepada Pre-enrolless MyWorldPlus! Anda diberi peluang setiap minggu sebelum hari Jumaat (CUT-OFF DATE)untuk upgrade kepada PAID MEMBER demi mengelakkan beribu-ribu downline yang telah pun menjadi PAID MEMBER di bawah kaki anda diserap ke atas anda dan jumlah PAID MEMBER kembali sifar di bawah kaki anda. Walaubagaimana pun jumlah pre-enrollees masih kekal di bawah anda.UPGRADE SEKARANG!

Biz ini untuk mereka yang inginkan pendapatan sampingan tanpa perlu susah-susah sponsor orang macam direct selling..hanya melalui online! $$$$$$$$$$$$

Testimonial


"Ini adalah bukti pengeluaran yang saya buat pada 3/12/2007 di SACC, Mall Shah Alam.Pengeluaran saya sebanyak RM900 iaitu bersamaan USD268.39. Hebat betul, hanya pakai debit kad dan boleh keluarkan di mana-mana ATM machine."

Ini adalah penyata income yang saya dapat sehingga
14/12/2007.


Income dlm USD......

Income saya dibayar setiap minggu. Aduh dalam USD pulak tuh....peh... Tak banyak tapi makin banyak..Tapi bayangkan upline-upline saya yang telah merasai dengan nikmatnya kesenangan sistem MWP ini. Ada yang telah enjoy sebelum raya lagi dan sebagainya.

Roslan Hussein,
Shah Alam
------------------------------------------------------------------------------------------------


"Sepanjang penglibatan saya dalam dunia bisnes networking belum pernah saya mempunyai downline seramai ini! Bayangkan saya memiliki
beribu downline ni hanya selepas 4 hari saya register. Bukan saya yang cari tapi sistem yang cari dan letakkan downline dari seluruh dunia ke bawah saya! Memang powerful!"

Nor Juliana Mohamad Ruslan
Perak
-------------------------------------------------------------------------------------------------
"Satu hari aku surf internet aku terjumpa blog ni. Lepas aku baca aku pun free register sebab katanya boleh try test dulu. Pagi aku register malam aku login tengok genealogy bapak terkejutnya aku bila tengok dah ada seribu lebih pre-enrollee bawah aku. Dah tu pulak dah ada beberapa orang yang dah bayar. Perghh memang stim tak bole tahan!! Malam tu aku tak boleh tido sebab setiap saat makin bertambah orang bawah aku walhal aku tak buat ape-ape pun! Jadi aku buat research sket study-study plan dia dan aku dapati memang aku tak pernah jumpa sistem seumpama ini. POTENSI untuk dapat network dan generate income AMAT TINGGI sebab this is a worldwide online business where e
verybody is looking for their best opportunity. Apa yg korang tengok tu ialah genealogy aku setakat hari ni dan tanpa buang masa hari ni jugak aku nak aktivate akaun aku. Yahoo!!"

Saffiri Ibrahim,
Kelantan

-------------------------------------------------------------------------------------------------
"Inilah genealogy saya setelah 2 minggu join program MyWorldPlus ni. Kenapa saya tertarik dan join program ni sebab dia tak ganggu kerja harian saya. Saya tak perlu susah-susah nak cari orang sebab sistem dah buatkan. Plan dia simple dan senang buat side income. Cash out bonus pun guna debit kad aje jolok mana2 ATM. Simple tak pening kepala. Alhamdulillah first bonus saya akan mencecah RM1000++! Agak baik dan amat berbaloi sebab modal rendah, kerja minima almost 95% sistem buatkan...and the best part saya senang-senang aje dapat duit poket. Dan pendapatan saya melalui MyWorldPlus ini akan sentiasa bertambah disebabkan penyertaan yang sentiasa meningkat setiap saat dari seluruh pelusuk dunia! Anda bila lagi? Try test sendiri dulu baru puas hati"

Yusuf,
PJ



Waktu Dunia

'Point' mouse anda di negara mana anda ingin lihat waktunya.
Google
 
*Your name:
*Your e-mail address:
Your location:
* indicates a required field
* Your Phone Number:
Short Message: