Perhatian kepada Pre-enrolless MyWorldPlus! Anda diberi peluang setiap minggu sebelum hari Jumaat (CUT-OFF DATE)untuk upgrade kepada PAID MEMBER demi mengelakkan beribu-ribu downline yang telah pun menjadi PAID MEMBER di bawah kaki anda diserap ke atas anda dan jumlah PAID MEMBER kembali sifar di bawah kaki anda. Walaubagaimana pun jumlah pre-enrollees masih kekal di bawah anda.UPGRADE SEKARANG!

Biz ini untuk mereka yang inginkan pendapatan sampingan tanpa perlu susah-susah sponsor orang macam direct selling..hanya melalui online! $$$$$$$$$$$$

10 SEBAB MENGAPA ANDA HARUS MENYERTAI MY WORLD PLUS?

Ciri-ciri MyWorldPlus

1)Penyertaan sebanyak RM250.00 SAHAJA!
2)Market masih 'hijau'
3)Ini BUKAN investment!

4)Diskaun sehingga 50% di merchant seluruh dunia termasuk Malaysia
5)Downline dimasukkan secara global automatik oleh MyWorldPlus (Auto downline system).
6)Ahli yang membayar akan terus diletakkan diatas ahli yang belum membayar(pre-enrollee)
7)Tak perlu promosi sepanjang masa

8)Setiap hari antara 10 - 15 orang akan menjadi ahli berbayar dibawah kita(diberikan oleh MyWorldPlus)
9)Bonus mingguan USD25 ( RM90 ) untuk setiap ahli direct sponsor
10)Fees bulanan rendah - cuma RM70.00.Website dengan domain sendiri untuk mempromosikan MyWorldPlus.


Mendaftar percuma di laman web ini bermakna anda telah diberi peluang untuk melihat sendiri keberkesanan sistem yang hampir 100% " automated " yang diguna pakai oleh MyWorldPlus dengan kombinasi Pay Plan unik " Vertical Acceleration " , sistem plan 1 kaki yang sangat powerfull.

Dengan memasukkan nama dan email anda ke laman web MyWorldPlus.com juga, bermaksud anda telah pun memiliki akaun sebagai " pre-enroller " , ianya FREE, sama seperti mana anda " Test Drive " sesebuah kereta sebelum membuat keputusan untuk membelinya. Anda akan membuat pembelian kereta tersebut hanya setelah anda berpuas hati dengan " performance " nya, termasuk juga perkara-perkara lain seperti harga, kemudahan pinjaman dan sebagainya. Samalah juga dengan pendaftaran percuma anda dilaman web MyWorldPlus ini.

Samada MyWorldPlus ini " real " , " genuine " dan berdaftar atau tidak...anda boleh buktikan sendiri setelah anda menjadi ahli " berbayar " untuk tempoh percubaan selama 3 hari ( jaminan wang 100% dikembalikan jika anda tidak berpuas hati ). Untuk membuat pembayaran, anda mestilah terlebih dahulu memiliki Credit Card / Debit Card . Jika tidak, anda harus dapatkan NexG Prepaid MasterCard AmBank atau mana-mana Kad kredit samaada VISA mahupun MasterCard untuk membolehkan anda menyertai MyWorldPlus sebagai ahli berbayar ( samada anda seorang black list atau bangkrup, anda layak memohon kad pelbagai guna ini ).
Berikut adalah langkah2 yang perlu anda lakukan untuk mendapat kepastian dan keyakinan bahawa MyWorldPlus adalah syarikat real, genuince dan benar2 beroperasi secara legal. Anda boleh buktikannya sendiri.

1. Setelah membuat pembayaran sebagai " paid member " , anda boleh gunakan masa 3 hari itu untuk menguji kebenaran & ketulinan program ini. Anda juga akan terus mendapat 7 jenis web replika milik anda untuk kemudahan promosi dan penajaan samada secara offline mahu pun online.

2. Produk utama & tunggal MyWorldPlus ialah " International Platinum Discount Card " yang diterima pakai oleh lebih 175,000 store / Merchant di seluruh dunia dan bilangan ini ditambah dari masa ke semasa. Pertama sekali sebaik membuat pembayaran, segera " print out " kad diskaun sementara anda yang disediakan dalam " back office " laman web anda itu. Kemudian anda pergilah kemana2 " merchant & stores yang tersenarai di Malaysia mau pun di luar negara & tunjukkanlah kad tersebut semasa membuat pembelian @ tempahan hotel untuk mendapatkan kadar diskaun ( sehingga 50% ).


Anda lakukan ini dan anda akan tahu samada kad ini diterima atau tidak ( Testimoni ahli : Saya mencuba kad ini semasa menginap di Quality Hotel, KL bersama isteri & anak bungsu, mendapat potongan 50% ). Lihat sendiri sejauh mana kadar diskaun yang anda dapat semasa menggunakan kad ini. Jika ia tidak berlaku seperti mana yang didakwa...anda berhak menuntut kembali wang anda sepenuhnya dari pihak syarikat. Kad sementara berbentuk " print " ini disediakan kerana kad sebenar memerlukan masa sekurang2nya 14 hari pengiriman dari USA ke Malaysia. Dengan adanya kad sementara ini anda boleh mencubanya sejurus selepas anda membuat pembayaran.

3. Terdapat ratusan ribu merchant / stores tersenarai di laman web MyWorldPlus. Anda boleh mencuba di mana2 saja merchant yang anda pilih. Sebahagian besarnya adalah merchant2 yang mempunyai nama dan establish. Lakukan ini agar anda dapat keyakinan sebelum anda mengajak yang lain menyertai anda. Ramai nama2 hebat & massmarketer profesional peringkat dunia ( lihat senarai dalam leader board ) yang menyertai MyWorldPlus kerana keyakinan mereka terhadap potensi syarikat ini. Kerana itu mereka berani mempertaruhkan nama baik mereka bersama MyWorldPlus..kerana apa ???. Semuanya kerana keyakinan kuat mereka terhadap potensi syarikat ini. Fikirkan !



Waktu Dunia

'Point' mouse anda di negara mana anda ingin lihat waktunya.
Google
 
*Your name:
*Your e-mail address:
Your location:
* indicates a required field
* Your Phone Number:
Short Message: