Perhatian kepada Pre-enrolless MyWorldPlus! Anda diberi peluang setiap minggu sebelum hari Jumaat (CUT-OFF DATE)untuk upgrade kepada PAID MEMBER demi mengelakkan beribu-ribu downline yang telah pun menjadi PAID MEMBER di bawah kaki anda diserap ke atas anda dan jumlah PAID MEMBER kembali sifar di bawah kaki anda. Walaubagaimana pun jumlah pre-enrollees masih kekal di bawah anda.UPGRADE SEKARANG!

Biz ini untuk mereka yang inginkan pendapatan sampingan tanpa perlu susah-susah sponsor orang macam direct selling..hanya melalui online! $$$$$$$$$$$$

Latar Belakang MWP

MyWorldPlus.com merupakan sebuah syarikat e-commerce berkonsepkan MLM yang berpusat di Texas, USA. Berdaftar sepenuhnya, sah dan beroperasi di alamat 4709 Highway 121, Suit 132-513, The Colony, TX 75056, USA. Pemiliknya ialah Mr. Ben Glinsky, seorang jutawan dan usahawan internet yang berjaya. Pelancaran rasmi global MyWorldPlus adalah pada Mac 2007 yang lalu.

Walau pun masih baru di pasaran tetapi MyWorldPlus telah mendapat kepercayaan tidak berbelah bahagi dari ramai massmarketer profesional bertaraf dunia. Mereka-mereka yang memiliki nama besar di arena networking global jelas amat ramai berkampung di MyWorldPlus justeru keyakinan kuat mereka terhadap program ini yang ternyata sangat unik, praktikal, mudah dan tidak membebankan merangkumi produk, pelan pemasaran dan sistem yang dipergunakan. Antara nama-nama hebat itu termasuklah internet " gurus " Mike G, Rachel Long, Robert Bowen, David Lundgren, Brendon Ellis dan ramai lagi. Kenapa nama-nama hebat ini begitu berminat bersama MyWorldPlus, sebuah syarikat baru yang belum pun teruji sepenuhnya ?. Tidak lain dan tidak bukan adalah kerana keyakinan kuat mereka terhadap potensi MyWorldPlus, satu nama baru yang bakal mendominasi pasaran sedikit waktu lagi.

Berbeza dengan mana-mana bisnes e-commerce dan MLM lain, MyWorldPlus nyata memiliki kekuatan tersendiri yang sukar ditandingi kerana kombinasi unik 3 elemen penting iaitu Produk, Pay Plan dan Sistem yang efektif. Kelainan dan faktor " superb " 3 elemen inilah yang telah menyebabkan MyWorldPlus begitu mudah menembusi pasaran global dan diterima oleh semua peringkat penduduk dunia dan kini..Malaysia akan mengulanginya. Kombinasi unik 3 elemen tadi membuatkan MyWorldPlus hampir memiliki segala-galanya, sangat diyakini dan sukar ditolak lagi.

Sebagai sebuah syarikat yang mementingkan kejayaan setiap ahli kearah memperbaiki kehidupan yang lebih baik, MyWorldPlus menyediakan segala kemudahan ( latihan percuma, marketing tools, leads source dan lain-lain ) untuk setiap ahlinya bagi mempercepatkan serta memaksimakan pendapatan bonus masing-masing. Ini termasuklah pemberian 6 laman web replika yang berbeza persembahan kepada setiap ahli yang telah mengaktifkan akaun mereka.

Luangkan masa anda mempelajari selanjutnya berkenaan bisnes MyWorldPlus ini yang dianggap " THE MOST POWERFULL OPPORTUNITY OF 2007 " oleh ramai kalangan networkers. Dengan memiliki produk yang sememangnya diperlukan oleh semua orang, pay plan powerfull " vertical acceleration " konsep satu kaki serta sistem canggih yang hampir 100% automatik, MyWorldPlus kini sedang mencipta rekod. KILLER PRODUCT ! KILLER PAY PLAN ! KILLER SYSTEM ! Kini adalah masa untuk MyWorldPlus.

DAFTAR PERCUMA SEKARANG!

Kembali

Waktu Dunia

'Point' mouse anda di negara mana anda ingin lihat waktunya.
Google
 
*Your name:
*Your e-mail address:
Your location:
* indicates a required field
* Your Phone Number:
Short Message: