Perhatian kepada Pre-enrolless MyWorldPlus! Anda diberi peluang setiap minggu sebelum hari Jumaat (CUT-OFF DATE)untuk upgrade kepada PAID MEMBER demi mengelakkan beribu-ribu downline yang telah pun menjadi PAID MEMBER di bawah kaki anda diserap ke atas anda dan jumlah PAID MEMBER kembali sifar di bawah kaki anda. Walaubagaimana pun jumlah pre-enrollees masih kekal di bawah anda.UPGRADE SEKARANG!

Biz ini untuk mereka yang inginkan pendapatan sampingan tanpa perlu susah-susah sponsor orang macam direct selling..hanya melalui online! $$$$$$$$$$$$

Bagaimana Mendapatkan Kad Debit AmBank NexG Prepaid

Official site AmBank klik www.ambg.com.my

Ramai juga yang menghubungi saya bertanyakan soalan bagaimana memohon kad debit untuk tujuan activate akaun MWP. Mereka inginkan kepastian agar tiada kekeliruan memilih kad debit yang bersesuaian dan boleh digunapakai untuk tujuan pembelian online.

Ya! Saya ada maklumat yang boleh menyelesaikan masalah anda. Bagi mereka yang tidak pernah memiliki kad debit, info ini adalah bersesuaian untuk anda. ;)

Buat masa ini, kad debit AmBank NextG MasterCard Prepaid, MOL Freedom MasterCard dan Public Bank (PB Visa Electron) adalah yang sesuai sekali. Jangan peningkan kepala anda. Tumpukan kepada tiga jenis kad debit ini. Dan hari ini saya hanya akan terangkan kad debit AmBank sahaja. ok?

Untuk mereka yang tinggal di kawasan Lembah Kelang, anda boleh dapatkan di mana-mana cawangan 7 Eleven berdekatan dengan harga RM25.00 (kalau dah naik harga kasi tau yer!).

Kalau dah dapat kad tu, anda buka isi kandungan dan keluarkan kad. Turunkan tandatangan di belakang kad dan ia sudah jadi milik anda! hehehe

Mudahnya?? Ohhh.. nanti dulu

Jangan lupa, dalam pek tu ada borang yang perlu diisi. Bila dah siap, kepilkan satu salinan kad pengenalan dan poskan kepada… ops, alamat dah siap dalam pek tu ada sampul surat Postage Paid Reply Envelope jadi tak payah letak stem. :D

Kalau nak appy online banking, kena la jumpa pegawai bank berdekatan mohon diaktivekan akaun online anda. Jangan lupa tambahkan nilai dalam kad tu untuk tujuan pembelian online atau activate MWP nanti.

Jadi, anda tunggulah dalam beberapa hari, pegawai bank anda hubungi untuk tujuan pengesahan kad anda akan diaktifkan kad.

Untuk rakan pembaca yang tinggal di luar Lembah Kelang anda boleh terus mendapatkan kad debit NextG di AmBank berdekatan. Selamat berjaya! :D

Next Steps

Waktu Dunia

'Point' mouse anda di negara mana anda ingin lihat waktunya.
Google
 
*Your name:
*Your e-mail address:
Your location:
* indicates a required field
* Your Phone Number:
Short Message: